FOTOWEDSTRIJD

24 juli 2010

FOTOWEDSTRIJD

Behoud bus lijn 4 Heeten-Raalte.
Help de SP om de buslijn 4 Heeten-Raalte te behouden! De provincie Overijssel wil de lijn eind 2010 opheffen. Men vindt dat er te weinig van deze lijn gebruik gemaakt wordt. Om de bewoners van Heeten en omstreken te ondersteunen kunt u meedoen aan onze fotowedstrijd.

Wie de mooiste foto maakt in of vanuit lijn 4 (dus terwijl je in de bus meerijdt) en instuurt naar de SP in de periode vanaf zondag 15 augustus 2010 tot en met donderdag 30 september 2010 dingt mee naar een mooie prijs: een bedrag van € 200,00 voor een vliegticket met bestemming naar keuze. Bijvoorbeeld met Ryanair vanaf vliegveld Weeze-Niederrhein (vlak over de grens bij Nijmegen).

Een deskundige jury zal op vrijdag 1 oktober 2010 de foto’s beoordelen. De winnaar ontvangt binnen enkele dagen persoonlijk bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Alle ingezonden foto’s worden eigendom van de SP, afdeling Raalte. De foto’s kunnen eventueel in de regionale pers worden gepubliceerd ter ondersteuning van deze actie.

Stuur uw foto’s naar Ellen van den Berg (ellenvandenberg@home.nl)
Per post kan ook: Pimpernel 6, 8131GH Wijhe

De SP zal voor, tijdens en na de fotowedstrijd de regionale pers uitgebreid op de hoogte houden.
Uw SP-contactpersoon is Harry van Kampen, tel. 06-53576861

BEHOUD BUSLIJN 4 HEETEN-RAALTE!

De Stentor: Fotowedstrijd-voor-behoud-buslijn-HeetenRaalte