Henk van Gerven in Raalte

11 mei 2008

Henk van Gerven in Raalte

Ons Tweede Kamerlid Henk van Gerven bezocht zaterdag 10 mei Raalte in het kader van de meldweek Wmo.

Op 3 mei startten we de meldweek, door in een groot aantal straten een enquĂȘteformulier in de bus te stoppen, met de belofte die op zaterdag 10 mei weer te komen ophalen.
Dat deden we samen met Henk van Gerven, die tijdens de rondgang door enkele wijken ook wethouder R. de Groot (die de WMO in portefeuille heeft) tegen het lijf liep zodat hij daar nog even een gesprekje mee kon hebben.
henk_van_gerven_ontmoet_wethouder_de_groot
Samen met een flink aantal (bestuurs)leden was het op deze zonnige zaterdag een plezierige actie met een goed resultaat.
samen_met_henk_de_wijk_in
Het geluk was met ons want zowel met bewoners alsook een thuiszorghulp in actie kon Henk gesprekken voeren.
in_gesprek_met_seniorbewoner
de_thuisszorghulp_komt_langs
De uitkomst van de enquete en de andere verhalen die de SP kreeg tijdens de meldweek worden zeker meegenomen in de discussie die op maandagavond 26 mei geprogrammeerd staat. We organiseren dan een speciale avond over de Wmo, waarbij ook mensen uit de politiek en van verschillende vakbonden en maatschappelijke organisaties aanwezig zullen zijn. De avond begint om 20.00 uur in het Annahuis, De Plas 8 (naast de Plaskerk) in Raalte.